Klantenservice

Bestelprocedure in een oogopslag

  1. Kies een artikel uit
  2. Klik op “Toevoegen aan winkelwagen”
  3. Klik op “Bekijk winkelwagen”
  4. Klik op “Doorgaan naar afrekenen”
  5. Vul uw gegevens in
  6. Accepteer de Algemene Voorwaarden
  7. Reken uw bestelling af via de betaalwijze naar uw keuze
  8. Na ontvangst van de betaling, gaan wij spoedig over tot bezorging. U ontvangt hiervan een e-mail

Neem contact op met de klantenservice, indien:

  • U per abuis de verkeerde bestelling heeft geplaatst
  • Het bestellen niet lukt
  • U geen bevestigingsmail heeft ontvangen, na het plaatsen van de bestelling
  • U het verkeerde artikel heeft ontvangen

Bestelling aanpassen

Geplaatste bestellingen kunnen helaas niet aangepast worden. Neem spoedig contact op met de klantenservice, zodat deze u verder kan assisteren.

Betaalmethoden

U kunt gebruik maken van één van de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Contant betalen bij aflevering
  • iDEAL
  • Creditcard
  • Klarna Achteraf betalen
  • Klarna Betaal nu
  • PayPal
  • SEPA-overboeking
  • Bancontact
  • Eps
  • Giropay
  • KBC/CBC-Betaalknop
  • Belfius Pay Button

Afrekenen lukt niet?

  1. Probeer het later nog een keer
  2. Neem contact op met de klantenservice voor assistentie

Betaling mislukt, wel afgeschreven?

Neem contact op met de klantenservice, dan zoeken wij samen uit wat er aan de hand is

1. Gratis bezorging in België, Nederland & Luxemburg (BeNeLux)
Uw bestelling wordt gratis bezorgd in België, Nederland & Luxemburg. Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u van ons een e-mail met meer informatie over de bezorgtijd en -datum. Indien gewenst, kunt u ook kiezen voor een andere bezorgdatum. In dezelfde e-mail treft u een T&T-link aan, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

2. Vandaag besteld, volgende dag bezorgd
Indien uw bestelling voor 15:00 uur is geplaatst, garanderen wij dat uw bestelling de volgende dag wordt bezorgd (geen bezorgingen op zondag).

3. Bestellingen die meer wegen dan 30 kilogram
Bestellingen die meer wegen dan 30 kilogram, bezorgen wij met de lift op elke verdieping. Wanneer u niet over een lift beschikt, dan bezorgen wij uw bestelling via de trap tot de 3de verdieping.

Wij dragen uw bestelling naar binnen, pakken deze uit en plaatsen uw apparaat op de gewenste plek. Ook nemen wij de verpakkingsmateriaal mee terug. U heeft er dus geen omkijken meer naar!

4. Oude apparaat retour
Heeft u een oude apparaat dat afgevoerd moet worden naar het grofvuil? Dan kunt u die aan ons meegeven; wij zorgen dan dat het oude apparaat conform de wet wordt afgevoerd.

5. Installatie-service
Uw bestelling installeren wij, wanneer deze installatie minder dan 15 minuten duurt. Denk daarbij aan een wasmachine die aangesloten moet worden of een inbouwkoelkast die in de niche wordt geplaatst (indien gewenst).

In de toekomst zullen wij onze dienstverlening uit te breiden met installatie-service voor kookplaten, afzuigkappen, monteren van sleepdeur van de inbouwkoelkast etc. Houdt deze pagina in de gaten voor updates!

6. Bestellingen die minder wegen dan 30 kilogram
Bestellingen die minder wegen dan 30 kilogram, worden door PostNL bezorgd tot aan de voordeur. Deze worden niet uitgepakt; ook nemen wij het oude apparaat niet mee terug. U kunt deze inleveren bij de uw bekende kringloop.

7. Wat gebeurt er als u niet thuis bent tijdens de bezorging?

Bezorging > 30 kg: Als u niet thuis bent tijdens de bezorging, dan zal contact met u worden opgenomen om een nieuwe afspraak te maken. Maar wij verzoeken u om uw afspraak minimaal 24 uur van te voren om te boeken, als u niet meer beschikbaar zult zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen.

Bezorging < 30 kg: Als u niet thuis bent om uw pakket in ontvangst te nemen, dan wordt deze bij een pakketpunt ondergebracht. U ontvangst bericht over waar en vanaf wanneer u uw pakket kunt ophalen.

Mocht u geen bericht hebben ontvangen hierover, neemt u dan contact op met ons. Wij zullen u dan assisteren.

1. Bezorging in Frankrijk
Maison et al bezorgt uw zware bestelling ook in Frankrijk. Hiervoor rekent Maison et al geen bezorgkosten.

2. Informatie bezorging
Wanneer uw bestelling is geplaatst, ontvangt u van ons een e-mail met meer informatie over de bezorging. Vanaf het moment dat uw bestelling is gearriveerd in ons depot, kunt u de bezorgdatum- en tijdstip kiezen.

Let op: Houdt er rekening mee dat het enkele werkdagen duurt, voordat u meer informatie ontvangt over de bezorging. Neemt u contact op met ons, als u hierover vragen heeft.

3. Bestellingen die meer wegen dan 30 kilogram
Bestellingen die meer wegen dan 30 kilogram, bezorgen wij met de lift op elke verdieping. Wanneer u niet over een lift beschikt, dan bezorgen wij uw bestelling via de trap tot de 3de verdieping.

Wij dragen uw bestelling naar binnen, pakken deze uit en plaatsen uw apparaat op de gewenste plek. Ook nemen wij de verpakkingsmateriaal mee terug. U heeft er dus geen omkijken meer naar!

4. Oude apparaat retour
Heeft u een oude apparaat dat afgevoerd moet worden naar het grofvuil? Dan kunt u die aan ons meegeven; wij zorgen dan dat het oude apparaat conform de wet wordt afgevoerd.

5. Installatie-service
Uw bestelling installeren wij, wanneer deze installatie minder dan 15 minuten duurt. Denk daarbij aan een wasmachine die aangesloten moet worden of een inbouwkoelkast die in de niche wordt geplaatst (indien gewenst).

6. Bestellingen die minder wegen dan 30 kilogram
Bestellingen die minder wegen dan 30 kilogram, worden door PostNL bezorgd tot aan de voordeur. Deze worden niet uitgepakt; ook nemen wij het oude apparaat niet mee terug. U kunt deze inleveren bij de uw bekende kringloop.

7. Wat gebeurt er als u niet thuis bent tijdens de bezorging?
Bezorging > 30 kg: Als u niet thuis bent tijdens de bezorging, dan zal contact met u worden opgenomen om een nieuwe afspraak te maken. Maar wij verzoeken u om uw afspraak minimaal 24 uur van te voren om te boeken, als u niet meer beschikbaar zult zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen.

Bezorging < 30 kg: Als u niet thuis bent om uw pakket in ontvangst te nemen, dan wordt deze bij een pakketpunt ondergebracht. U ontvangst bericht over waar en vanaf wanneer u uw pakket kunt ophalen.

Mocht u geen bericht hebben ontvangen hierover, neemt u dan contact op met ons. Wij zullen u dan assisteren.

1. Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier_voor_herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

2. Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

3. Aansprakelijkheid waardevermindering
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

4. Gratis retourneren
Hebben wij uw bestelling bezorgd en wilt u het nu retourneren? Dan komen wij het artikel kosteloos ophalen. Wij maken hiervoor een afspraak met u, zodat u weet op welke dag en tijdstip u ons mag verwachten.

Is het artikel door PostNL of een vergelijkbare bezorgdienst bezorgd? Dan is retourneren gratis via PostNL (of een vergelijkbare bezorgdienst), als u gebruikmaakt van ons retourlabel. Uiteraard kunt u de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten en eventuele gevolgschade wel voor u.

5. Adres voor retourneren
Indien u een artikel voor eigen kosten wenst te retourneren, dan kunt u het artikel retourneren naar het volgende adres:

Chenti Commissions B.V.
Raasdorperweg 56A-B
1175KX Lijnden (N-H)
Nederland

1. Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wilt u meer weten over uw rechten op garantie of wenst u bijstand bij het bepalen van uw rechtspositie? Kijkt u dan op de website: https://commission.europa.eu/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network-ecc-net_nl. Op deze website vindt u de contactgegevens van de expertisecentrum inzake consumentenrechten, die gevestigd is in uw land.

2. Storing of reparatieverzoek melden
Neem contact op via het contactformulier, indien u een storing of reparatieverzoek wilt melden.

1. Klacht indienen
Indien u een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

2. Geschillencommissie Thuiswinkel Nederland
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt uw klacht zenden aan het volgende adres:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Nederland
www.sgc.nl

Zie ook de link: https://www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing/

3. Consumentenombudsdienst België
Voor consumenten in België, is de Consumentenombudsdienst beschikbaar; te bereiken via de website: https://consumentenombudsdienst.be/

4. Mediation de la Consommation Fevad Frankrijk
Consumenten gevestigd in Frankrijk, kunnen hun casus voorleggen aan de Mediation de la Consommation Fevad – website:
https://www.mediateurfevad.fr/

5. Médiateur de la Consommation Luxembourg
Bent u gevestigd in Luxembourg? Dan kunt u uw casus voorleggen aan de Médiateur de la Consommation Luxembourg:
https://mediateurconsommation.lu/

Neem contact met ons op

    Chenti Commissions B.V.
    Raasdorperweg 56A-B
    1175KX Lijnden (N-H)
    Nederland
    KvK-nummer: 70616450
    BTW-nummer: NL858395861B01

    Chenti Commissions B.V.
    679 Avenue de la République
    59800 Lille
    France
    SIRET : 941053498
    TVA : FR47941053498