1. Klacht indienen
Indien u een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

2. Geschillencommissie Thuiswinkel Nederland
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt uw klacht zenden aan het volgende adres:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Nederland
www.sgc.nl

Zie ook de link: https://www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing/

3. Consumentenombudsdienst België
Voor consumenten in België, is de Consumentenombudsdienst beschikbaar; te bereiken via de website: https://consumentenombudsdienst.be/

4. Mediation de la Consommation Fevad Frankrijk
Consumenten gevestigd in Frankrijk, kunnen hun casus voorleggen aan de Mediation de la Consommation Fevad – website:
https://www.mediateurfevad.fr/

5. Médiateur de la Consommation Luxembourg
Bent u gevestigd in Luxembourg? Dan kunt u uw casus voorleggen aan de Médiateur de la Consommation Luxembourg:
https://mediateurconsommation.lu/